Strona główna TVP1 TVP2 TVP Polonia TVP Kultura TVP Sport
Szukaj słowa w ogłoszeniu: Szukaj
Wyszukiwarka AUTO-GIEŁDY
rodzaj pojazdu/maszyny marka model rok produkcji od rok produkcji do
AUTO-GIEŁDA
DROBNE
NIERUCHOMOŚCI
RÓŻNE
OFERTY KREDYTOWE I POŻYCZKI
MATRYMONIALNE I TOWARZYSKIE
ŻYCZENIA
TURYSTYKA
MEDYCYNA NATURALNA
zdjęcie treść
Czestochowa poznam pania zadbana zdecydowana na mile spotkania ja 55lat. tel.506279751
SZUKM ROZSADNEJ PANI DO PRZYJAZNI LUB DO STALEGO UKLADU KAWALER LAT 50 BEZ NALOGOW PRACUJACY MOZE ZMIENIC MIEJSCE ZAMIESZKANIA SWIETOKRZYSKIE NR 512648439
Dabrowa G.Pan lat 74, 170cm, 84kg, pozna pania. Staly zwiazek.Tylko sms.793 694 478
Krakow i cala Malopolska samotny mily 47latek szuka pani wieku od 40 do 49 lat do stalego zwiazku ido zamieszkania umnie w domu prosze o tel i sms 514146004
Tarnow 33 lata kawaler bez nalogow pozanam szczupla kobiete do stalego zwiazku 531615271
SWIETOKRZYSKIE JEDRZEJOW PLUS 20KM, JA 36KAWALER BEZ NAL SZUKAM KOBIETY DO ST ZW W WIEKU OD 30-40 .ODPOWIEM NA POWAZNY OPIS O SOBIE.501963151.TYLKO NORMALNE
Poznam fajna zadbana kobiete od 45 do 52l na stale z woj lubelskiego 667988495
Pulawy Deblin Ryki z daleka nie Poznam kobiete ok 50 lat z poczuciem humoru Cel mile spotkania przyjazn a co dalej to czas pokaze 726225052
46-latek, wolny, bez nalogow, na poziomie pozna atrakcyjna, zgrabna kobiete do 50 lat z temperamentem z podkarpackiego do dluzszej ciekawej znajomosci tel.513335444
RZESZOW MAM NA IMIE PAWEL 40LAT POZNAM KOBIETE MOZE BYC PO PRZEJSCIACH RZESZOW I OKOLICE 782694775
BIELSKO-NIETUZINKOWY, WOLNY, ZADBANY 72 LATEK-MLODSZY WYGL. WSZECH.ZAINT. -AKTYW.ZAWOD. -POZNA KOB.ZGRAB.- BRATNIA DUSZA, 58-64 L, B/ ZOB. 793 733 544
Witam dziewczyny szukam dziewczyn z Wroclawia ma 36l tel.731890399
Olesnica 53 l 189/83 wolny niezalezny finansowo i mieszkaniowo nie mam dzieci.Poznam wolna uczciwa szczupla tylko do stalego zwiazku.tel 662 892 455
SZUKAM Dziewczyny z ok Nowego Sacza Limanowej konie to moja pasja lubie zwierzeta nile widziane gospodarstwo ja 37 lat tel.730644905
Kielce Wolny49 186 poznam kobiete Z KIELC 40-49 szczupla pieszczoszke cel mile spotkania z czasem zwiazek 733446706 jestes samotna zadzwon warto smsy NIE
Wdowiec.Wyglad i kasa-OK.SPRAWNY/Pani 50-65L.St-cyw NIEISTOTNY! Dawne Legnickie.Smsy.Dawne Legnickie.Tel 575650132
RYBNIK 45 LAT KAWALER NA RENCIE WYPADKOWEJ PO WYPADKU NA KOPALNI POZNA PANIA DO STALEGO ZWIAZKU BEZ KART I PRZYGOD CEL STALY ZWIAZEK NR TEL 514 625 281
Jestem Adam lat 50 z malopolski szukam kobiety do 50 lat od Krakowa do Zakopanego uczciwej i dobrej kawaler 182 wzr 85kg. tel.503510993
Wysoki zadbany zmotoryzowany wdowiec 66 lat pozna pani z maopolski poudniowej do 60 lat tel.732531569
Przystojny, porzadny mezczyzna, b-nal.Kawaler 45 l, 178 cm, szczuply z Rzeszowa.Pozna szczupla kobiete do zwiazku 30-50 lat, szukajaca meza.Tel 796 920 496.
MIELEC RZESZOW. Jestem fajny 36letni chlopak.. Szukam tu milej i szczuplej i moze niesmialej dziewczyny na dyskretne spotkania.. Jestes sama to napisz.mms 888904344
 
<< < 1 2 3 > >>